Uz mūsu veikalā iegādātajiem produktiem attiecas ražotāja garantija. Parasti produktiem ir spēkā ražotāja 12 mēnešu garantija. Tomēr ņemiet vērā, ka atsevišķām produktu grupām ražotāji var noteikt atšķirīgus garantijas termiņus. Šādos gadījumos tiek piemērots attiecīgā ražotāja noteiktais garantijas termiņš.
Katrā gadījumā preces tiek nosūtītas uz noteiktu pēcpārdošanas servisa centru, lai novērtētu defekta cēloni un noteiktu, vai uz to attiecas ražotāja garantija. Ja prece bojājas garantijas laikā un uz to attiecas ražotāja garantija, tiek sniegti remonta pakalpojumi. Tomēr gadījumos, kad defekts tiek uzskatīts par neatgriezenisku, tiks atmaksāta nauda.
Ja jums rodas problēmas ar produktu, lūdzu, sazinieties ar mums. Jūs varat sazināties ar mums pa e-pastu info[eta]horecashop.lt vai pa tālruni +370 605 66922. Saņemot jūsu ziņojumu, mēs nekavējoties sniegsim jums nepieciešamo informāciju, lai izmantotu mūsu pēcpārdošanas servisa pakalpojumus.
Ja garantijas laikā pamanāt kādus slēptus defektus produktā, lūdzu, uzņemiet ierīces darbības videoierakstu, kurā ir fiksēta problēma, un pēc iespējas ātrāk nosūtiet to mums pa e-pastu. Šis process palīdz produkta ražotājam noteikt, vai uz defektu attiecas garantija, jo īpaši nosakot, vai tas radies ražošanas defekta dēļ. Mēs nekavējoties informēsim jūs par ražotāja lēmumu.
Svarīgi atcerēties:
- Garantijas termiņš var atšķirties, jo dažādi ražotāji piedāvā dažādus garantijas termiņus.
- Garantijas apkalpošanu veic pilnvarots pēcpārdošanas servisa centrs.
- Pircējs ir atbildīgs par Preces transportēšanas izmaksām uz pēcpārdošanas servisa centru un no tā.
- Gadījumos, kad defekts nav apstiprināts vai uz to neattiecas garantija, klients sedz visas izmaksas, kas saistītas ar defekta diagnosticēšanu un nepieciešamajiem remontdarbiem.
- Klientam prece jānosūta drošā iepakojumā, lai novērstu bojājumus pārvadāšanas laikā. Šim nolūkam ieteicams izmantot oriģinālo rūpnīcas iepakojumu. Saņemot izstrādājumu pēc garantijas servisa, klientiem nekavējoties jāpārbauda, vai visas salabotā izstrādājuma sastāvdaļas ir atdotas atpakaļ. Pēc šīs pārbaudes pārdevējs nepieņems nekādas pretenzijas par trūkstošajiem elementiem.
- Ja bojātais izstrādājums tiek apkalpots garantijas laikā vai nomainīts pret jaunu izstrādājumu, tiek piemērots atlikušais sākotnējā garantijas termiņa periods.
Garantijas izņēmumi:
Garantija neattiecas uz šādiem gadījumiem:
- Dabiskais nolietojums (filtri, aizdedzes sveces, siksnas, spuldzes, kabeļi, drošinātāji, vāciņi, gultņi, fiksācijas gredzeni, bukses, blīvslēgi, blīves, blīvslēgi, zobrati, dažādas riepas, putekļu maisi un citi piederumi).
- Pārslodze (ja darbarīku/iekārtu izmanto nepareizi, ar neatbilstošiem piederumiem vai pārsniedz darbarīka/iekārtas jaudu ilgāku vai īsāku laiku).
- Instrumenta/iekārtas lietošanas instrukciju neievērošana (skatīt lietošanas instrukciju).
- Pārveidošana (iekārtas, kas ir demontētas, pārveidotas, neatļauti remontētas vai salauztas).
- Mehāniski bojājumi (atsevišķu detaļu/komponentu bojājumi piesārņojuma, sliktas degvielas kvalitātes vai gružu uzkrāšanās dēļ).
- Bojājumi, kas radušies nepareizas elektroenerģijas lietošanas vai strāvas padeves traucējumu dēļ.
- Preces, kuru bojājumus izraisījusi vides ietekme (piemēram, vētra, lietus u. c.), neatkarīgi apstākļi (piemēram, ugunsgrēks, plūdi u. c.) vai nejauši ārēji faktori (sprieguma pārrāvumi u. c.);
- Tika konstatēts, ka trauku mazgājamajās mašīnās, konvekcijas krāsnīs, ledus mašīnās un citās ierīcēs ar augstu kaļķakmens līmeni vai nu nav izmantots ūdens mīkstinātāja filtrs, vai arī tas nav laikus atjaunināts.
- Iekārtas, kas nebija pareizi izbūvētas un kurās gaisa ieplūdes atveres bija aizsprostotas un nenotika pietiekama ventilācija, kā arī saldēšanas iekārtas, kuru iztvaicētāja režģi nebija pienācīgi iztīrīti no putekļiem.
- Defektus izraisīja klients.
Atgriešanās nosacījumi
Atmaksas nosacījumi juridiskām personām:
Preces, kas ir kvalitatīvas un atbilst veiktajam pasūtījumam, nevar atgriezt vai apmainīt. Juridiskām personām nav tiesību atcelt pasūtījumu vai atgriezt piegādātās preces 14 (četrpadsmit) dienu laikā.
Patēriņa nosacījumi preču atdošanai privātpersonām:
Kad esat iegādājies preces mūsu tiešsaistes veikalā, jums ir tiesības atcelt pasūtījumu 14 dienu laikā pēc preču saņemšanas, ievērojot šādus nosacījumus:
- Saņemtā prece neatbilst jūsu pasūtījumam.
- Saņemtās preces ir sliktas kvalitātes.
- Citos likumā noteiktajos gadījumos.
Šādos gadījumos mums ir pienākums atmaksāt pilnu samaksāto summu, kas jāsamaksā 14 dienu laikā pēc paziņojuma par atcelšanu un atgrieztās preces saņemšanas. Lūdzu, ņemiet vērā, ka šādos gadījumos preču atgriešanas izmaksas sedz pircējs. Saskaņā ar tiesību aktu noteikumiem mūsu interneta veikalā pārdotās preces, kuru kvalitāte ir apmierinoša, var atgriezt tikai noteiktajā termiņā, un tām jāatbilst noteiktajām prasībām.
Atdotajam vienumam jāatbilst šādiem kritērijiem:
- Atgriežot preci, ir jāsaglabā un jāuzrāda rēķins, kas apliecina preces iegādi;
- Produktam jābūt oriģinālajā, nebojātā iepakojumā, un tajā jābūt visām sastāvdaļām, kas sākotnēji bija iepakojuma daļa, piemēram, piederumiem, rezerves daļām, vadiem utt;
- Produktam jābūt nevainojamā stāvoklī: bez mehāniskiem vai acīmredzamiem bojājumiem, ar skaidrām lietošanas pazīmēm, nelietotam un nesabojātam, kā arī saglabātā sākotnējā stāvoklī.